A vízről röviden

I. Az ásványi anyagokról röviden:

A legjobb ivóvíz a kevés ásványi anyagot tartalmazó, természetes forrásvíz, mivel a szervezetünk számára szükséges ásványi anyagokat nem a vízből, hanem a nap folyamán bevitt egészséges, kiegyensúlyozott táplálkozásból nyerjük.

Fő probléma az, hogy az ásványvizekben lévő ásványi anyagok szervetlenek (nem organikusak). Igaz, hogy elfogyasztásukkal ezen anyagok bejutnak a vérünk keringési rendszerébe, de nem hatolnak be sejtjeinkbe, mert a sejthártya nem ereszti át őket. A sejthártya az ásványi anyag belső fizikai minősége alapján dönt az anyagfelvételről, és sejtjeink csupán a már megkötött, és ez által szervessé vált ásványi anyagokat veszik fel.

II. A víz alacsony nátriumtartalmáról röviden:

Alkalmas nátriumszegény diétához.

Többnyire a vásárlók nem számolnak a vizek magas só-, és ásványianyag-tartalmával. A nátrium vizet tart vissza a szervezetben, és a túl sok só bevitelről pedig köztudott, hogy magas vérnyomáshoz, és szívelégtelenséghez vezethet.

Magyarországon általában a javasolt 5-6g / nap alatti só fogyasztás helyett több mint a dupláját, 15g / nap feletti mennyiséget fogyasztunk. Így egyértelműen előnyösebb az alacsony nátriumtartalmú (20mg / liter alatti) vizek fogyasztása. Tehát a só fogyasztás esetében is nagyon fontos az arany középút.

III. Az oxigénnel dúsított ivóvíz alapú italról röviden:

  1. Fokozhatja a máj méregtelenítését;
  2. Lúgosíthatja a szervezetet;
  3. Erősítheti az immunrendszert;
  4. Növelheti a szellemi- és testi teljesítőképességet;
  5. Kismamáknak segíthet a magzat egészséges fejlődésében;
  6. Egyes szakemberek szerint szabad gyök megfogóként is működhet.
best wordpress themes - wordpress themes 2012 - wordpress travel themes