A webáruház üzemeltetőjének adatai:

Cégnév: Health Aqua 7 Kft
Székhely címe: 1011 Budapest, Iskola utca 33.sz.
Cégjegyzékszám: 03-09-123308
Adószám: 23557613-2-03
Bankszámlaszám: OTP Bank 11701011-21454174
Telefonszám: +36 30 200 7091, +36 70 312 5920
E-mail cím: info@harmoniaviz.hu

1. BEVEZETÉS

A harmoniaviz.hu webáruházban történő regisztrációval minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket (továbbiaknak ÁSZF). Kérjük, regisztrációja és vásárlása előtt figyelmesen olvassa el, és kizárólag akkor legyen aktív felhasználója és vásárlója oldalunknak, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti Önmagára nézve is! A harmoniaviz.hu webáruházunkban nyújtott szolgáltatások igénybevételéhez köteles ezen ÁSZF elfogadása, e nélküli regisztráció és vásárlás nem lehetséges.

Jelen Általános Szerződési Feltételek nyelve a magyar, és nem minősül írásba foglalt szerződésnek.

2. REGISZTRÁCIÓ

A harmoniaviz.hu webshopban kizárólag előzetes regisztráció megkötésével lehetséges az online vásárlás. A regisztrációhoz csak a legszükségesebb adatokat kötelező megadnia a Vásárlónak. A regisztráció után lesz lehetősége a Vásárlónak beállítani szállítási és számlázási címeket, telefonszámot a „Fiókom” menüpont alatt. Ezek az adatok a kézbesítéshez feltétlenül szükségesek, ezek nélkül a futárszolgálat nem tudja kiszállítani a csomagot.
A webáruházba történő regisztrációval továbbá elfogadja, hogy hírlevél formájában értesítést küldjünk legújabb akcióinkról, személyre szabott ajánlatainkról. A hírlevélről és a hozzá köthető szabályozásokról bővebben az „Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat” részben olvashat.

A sikeres regisztrációhoz a következők szükségesek:

  • Teljes név
  • E-mail cím
  • Jelszó
  • Általános Szerződési Feltételek, valamint az Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzat elfogadása
  • Vállalkozások esetében adószám

3. A VÁSÁRLÁS MENETE

3.1. KOSÁR

Regisztráció/belépés után a kívánt termékeket a kívánt mennyiségben a virtuális kosárba kell helyezni. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget vagy a rendelések automatikus továbbítását, rögzítését. A kosárba helyezett termékek még módosíthatóak, törölhetőek, későbbi időpontban is kezelhetőek. A kosár tartalmát felül, jobb oldalt a „kosár” piktogramra kattintva érheti el és szerkesztheti. Szerkesztés után mindig kattintson a „Kosár frissítése” menüpontra!

3.2. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI INFORMÁCIÓK MEGADÁSA

A kosár tartalmának szerkesztése után kerül megállapításra a fizetendő összeg. Ezután választhatja ki, hogy milyen csomagátvételi formát szeretne, mely még módosíthat a végösszegen.

A vásárolt termékeket a következő módon kaphatja készhez:

  • Házhozszállítás. Munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot az Ön által megadott telefonszámon, és egyeztetnek időpontot a szállítás időpontjáról.

A rendszer alapértelmezett szállítási címként a számlázási címet menti el.

Amennyiben 15 zsugor, vagy feletti a rendelés tartalma, úgy a szállítási módozat ingyenessé válik.

A szállítási információk megadása után választhatja ki a fizetés módját is. Webshopunkban jelenleg három fizetési mód közül lehet választani:

  • Utánvétel, készpénz.
  • Fizetés online bankkártyával.
  • Közvetlen banki átutalás.

Banki átutalás esetén kérjük, minden esetben várja meg a rendelést visszaigazoló e-mail levelünket. Az utalás megjegyzésébe pedig a kapott rendelési számot tüntesse fel! A termékek kézbesítése csak az utalás megérkezése után történik.

Az online bankkártyás fizetés OTP Simple Pay fizetési oldalon keresztül történik, egy zárt rendszeren belül. Ez a fizetési módozat kényelmes, biztonságos, egyszerű és azonnal kiegyenlíti a vásárlás összegét. Bankkártyás fizetés csak Visa, MasterCard, Maestro, American Express típusú bankkártyával lehetséges.

3.3. A VÁSÁRLÁS VÉGLEGESÍTÉSE, ELKÜLDÉSE

Minden szükséges adat megadása után a „Megrendelés elküldése” gombbal indíthatja el a tényleges vásárlási folyamatot. A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettséget vállal! Teljesítés/kifizetés hiányában nem áll módunkban kézbesíteni/átadni a terméket!

Amennyiben rendelésének véglegesítése és elküldése után hibát észlel a kitöltött adatokban, kérjük, haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot a „Kapcsolat” menüpont alatt megadott elérhetőségeken, telefonon vagy emailben! Ebben az esetben a hibás adatokkal beérkező rendelését töröljük, majd új rendelést indíthat duplikáció veszélye nélkül.

A rendelések visszaigazolása munkanapokon (H-P) munkaidőben (9:00-14:00) folyamatosan történik, de legkésőbb 48 órán belül minden rendelést visszaigazolunk. Előfordulhat, hogy egyes e-mail szolgáltatók érzékeny rendszere a SPAM (levélszemét) mappába helyezi automatikusan a visszaigazoló üzenetünket. Amennyiben 48 órán belül mégsem érkezne meg a rendelés visszaigazolása, úgy kérjük, vegye fel a kapcsolatot e-mailben a kapcsolat menüpont alatt található kapcsolat felvevő segítségével!

3.4. EGYÉB INFORMÁCIÓK A VÁSÁRLÁSSAL KAPCSOLATBAN

Felhívjuk figyelmét, hogy a vásárlás után közvetlen kapott értesítő elektronikus levél még nem számít a megrendelés elfogadásának, tényleges visszaigazolásának! A rendeléseket munkatársunk feldolgozás és rögzítés után igazolja vissza, melyben pontosítjuk az árakat, valamint a kiválasztott fizetési és szállítási módokat és azok esetleges költségeit is.

Az oldalon található termékárak forintban értendők, a mindenkori ÁFA értékével növelt bruttó árak, valamint a szállítási költségeket nem tartalmazzák. Csomagolási díjat nem számolunk fel.

Előfordulhat, hogy rendszerhibából kifolyólag 0 Ft-tal kerülnek fel egyes termékek. Ebben az esetben a termék nem rendelhető, nincs raktárkészleten.

A termékleírásokban időközben bekövetkezett változások, a fordításokból adódó eltérések, valamint az országonként és régiónként különböző szabályozások és eltérő technikai paraméterek miatt az üzemeltető nem vállal felelősséget.

Továbbá felhívjuk kedves Vásárlóink figyelmét, hogy a termékadatbázis időszakos frissítése során bekövetkezett technikai hibákért sem vállalunk felelősséget. Ez megmutatkozhat a termékek árában, a termék leírásában és termékképekben is. Kijavításukért megértésüket és türelmüket kérjük.

A harmoniaviz.hu üzemeltetője minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a Webáruházban megjelenő adatok (termék képek, termékek ára, leírása, árukészlet, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek, azonban a feltüntetett adatok hibátlanságát garantálni nem tudja. Amennyiben az üzemeltető a termék oldalon bármely információt hibásan tüntet fel, a Vásárló elállhat a hibás adatokkal közölt termék megrendelésétől, azonban az üzemeltető egyéb követelés, kártérítési igény kielégítésére nem kötelezhető.

Az üzemeltető fenntartja a jogot, hogy a harmoniaviz.hu bármely tartalmi elemét bármikor előzetes figyelmeztetés nélkül módosítsa vagy megszüntesse, azok megjelenését, tartalmát, működését megváltoztassa, azon hirdetést, saját szolgáltatásait bemutató vagy egyéb tartalmat helyezzen el.

4. A TERMÉK ÁTVÉTELE

A kézbesítés házhoz szállítással alapesetben 8:00 és 17:00 óra között történik. Kérjük, várja meg visszaigazoló e-mailünket, melyben tájékoztatjuk a termék kézbesítési/átvételi időpontjáról.

A termék átvételekor minden esetben győződjön meg a termék sérülésmentességéről! Amennyiben úgy ítéli meg, hogy a szállítás során rongálás, csomagsérülés következett be, azt fényképezze le és mindenképpen jelezze a futárszolgálatnak/ügyfélszolgálatunknak! Ilyen esetekben kérje a futárszolgálatot, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a további kivizsgálás érdekében. Érdemes a csomagsérült dobozokat még a futár jelenlétében/ügyfélszolgálaton kinyitni, és meggyőződni, hogy maga a termék sértetlen. Amennyiben sérült terméket kapott készhez, úgy módjában áll elállni a vásárlástól vagy kicserélést kérnie. A szállítás során történt károkért a futárszolgálat a felelős, Önt nem terheli semmilyen költség ezzel kapcsolatban.

5. TERMÉKSZAVATOSSÁG, KELLÉKSZAVATOSSÁG, HIBÁS TELJESÍTÉS

A harmoniaviz.hu webáruház szavatossági és jótállási felelősségére az irányadó jogszabályok vonatkoznak.

TERMÉKSZAVATOSSÁG

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint –meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesítheti.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

6. ELÁLLÁS

Az elállás feltételeit a szerződő felek között a 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet szabályozza. Az elállási jog a rendelés leadásától megilleti a Vásárlót. Az elállási jog azt jelenti, hogy a Vásárló a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül bármikor, indoklás nélkül kérheti a termék visszavételét pénzvisszatérítés ellenében. Az erről szóló szándéknyilatkozatot a Vásárló határidőn belül köteles megküldeni postai elérhetőségünkre a Health Aqua 7 Kft. 1011 Budapest, Iskola utca 33. címre, vagy elektronikus úton a info@harmoniaviz.hu e-mail címre.

Ha élni kíván az elállás jogával, valamint az erről szóló szándéknyilatkozatát megküldte számunkra, akkor haladéktalanul, de legkésőbb a nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az áru összegét, valamint a megrendeléskor felszámított szállítási költséget, amennyiben az a kiszállítás legalacsonyabb választható szállítási díj volt. Alapértelmezett esetben a Vásárló beleegyezése esetén a pénzvisszafizetés banki átutalással történik, hacsak máshogy nem rendelkezik a Vásárló, és ezt az elállási nyilatkozatban jelezte felénk. Amennyiben nem kapunk külön felhatalmazást, úgy a vásárlás módjával azonosan térítjük vissza a vételárat. Ebből kifolyólag a Vásárló köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A kiszállítási és visszaszállítási, ill. az elállásból eredő minden költségeket a megrendelőnek kell viselnie.

ELÁLLÁSI/FELMONDÁSI NYILATKOZATMINTA

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

7. PANASZKEZELÉS, ÜGYFÉLKEZELÉS

A rendelés során észlelt gondjaival, esetleges panaszaival kérjük, forduljon bizalommal hozzánk a Kapcsolat menüpont alatt látható elérhetőségeken, vagy keressen minket a +36 20 321-6768-es ügyfélszolgálati telefonszámon!

FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG

Az egyes központi hivatalok és költségvetési szervi formában működő minisztériumi háttérintézmények felülvizsgálatával összefüggő jogutódlásáról, valamint egyes közfeladatok átvételéről szóló 378/2016. (XII. 2.) Kormányrendelet értelmében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnik.

Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.

Ezzel egyidejűleg 197 járásban jelenik meg fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör, így tehát a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/.

A fővárosi és megyei kormányhivatalok elérhetőségei az alábbi oldalon találhatóak: http://www.kormanyhivatal.hu/hu